Direktlänk till inlägg 19 november 2010

Nu,,,

Av Eva Huss / Kjellberg - 19 november 2010 21:55

har jag haft händerna fulla i så många dagar att siffror å kunder å fakturor bare snurrar runt runt i skallen, men nu sitter jag å tar mig en mintu å slappar framför tv:n, meeen nipponpipponet gatt ju fram en sväng haha,,,Suttit med spcs sen i onsdags å fört in fakturor, nu på månda ska jag göra iordning hogia, löneprogrammet,, så det är bare å jobba vidare å se glad ut! Måste ju erkänna att det är ju ganska roligt oxå :o) Imorron ska jag å min käära klubb dhdc på Örbäck component HB å göra iordning dartlokalen till den 27:de när vi ska hålla i distriktstävlingen, känns jättekul, hoppas bara att allt blir bra :o) HAHA nu ger jag mej för ikväll, ska gå ner å visa Daniel tvättmaskinen å tumlaren så höres hare haj!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva Huss / Kjellberg - 8 december 2010 16:28

var tydligen dömt att misslyckas innan man började, hm,,,hänt så mycke sen sist att jag inte vet var jag ska börja så jag uppdaterar väl lite från slutet istället. Skaffade för en tid sen 2 lejonhuvade kaniner som jag tyvärr vill hitta nya hem åt, ...

Av Eva Huss / Kjellberg - 11 november 2010 06:44

börjar äntligen förkylningen att ge med sej å glädjen börjar komma tebax, är ju så vackert vitt ute nu! Igår var en köpedag åt Chrille, det blev kängor, täckbyxor, handskar å långfillingar så nu är han oxå redo för snön, å ett par kängor blev de till...

Av Eva Huss / Kjellberg - 4 november 2010 06:28

var det både jobbigt å mysigt, hos homeopaten fick jag positivt svar men jag fick ingen extra för min kropp jobbar redan för fullt med en infektion! De affärer vi var på var Clas Ohlsson, rusta, å ÖB, fanns inte så mycke mer ork hos nån av oss, all...

Av Eva Huss / Kjellberg - 2 november 2010 10:06

så in i norden, blev inte många timmars sömn inatt, vi har turats om att ha hostattacker plus att Chrille kräktes upp en massa slem, bra de så kanske han blir pigg lite fortare! Igår gjorde jag lite ärenden på stan, köpte bromsgrejjer te mercan som...

Av Eva Huss / Kjellberg - 1 november 2010 06:33

är det äntligen måndag igen, å till råga på allt så blev det oxå 1:a november, tycker tiden flyyyger iväg alldeles för fort! Helgen har varit underbar, hade fredasmys i fredas så på lördan så hade vi DR2 i Hammarstrand å vem blev 1:a på damsingeln???...

Presentation


Glad, dartande, gift 3-barnsmamma :o))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards