Alla inlägg under december 2010

Av Eva Huss / Kjellberg - 8 december 2010 16:28

var tydligen dömt att misslyckas innan man började, hm,,,hänt så mycke sen sist att jag inte vet var jag ska börja så jag uppdaterar väl lite från slutet istället.

Skaffade för en tid sen 2 lejonhuvade kaniner som jag tyvärr vill hitta nya hem åt, å det snarast, jag har inte själv den tid som behövs för att dom ska bli keliga och sociala, följer med varsin bur eftersom dom är syskon å pojke å flicka, blir ju inavel annars, sååå vet ni nån så är det bara å höra av sej, finns bild på dom på facebook för dom som vill se dom, honan Lisa är dessutom albino, jättesöt men söt är även Pelle <3 Idag premiärkörde jag även min nya bil, en MB, nylackad med lite listfix å städning kvar, lämnat in den på underredsbehandling hos BA i stan idag, å på fredag när jag hämtar ut den så ska den besiktas, hoppas på de bästa! Varit ner på jysk med mams idag å köpt baljor med lock, stapelbara, så nu har jag börjat tömma på onödiga grejjer som bara ligger. Nä nu ska jag försöka tänka ut nån midda så höres hare haj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Glad, dartande, gift 3-barnsmamma :o))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards