Alla inlägg under oktober 2010

Av Eva Huss / Kjellberg - 29 oktober 2010 09:25

ju inte meningen att jag skulle ha sååå kul igår haha men man mår ju som man förtjänar, lite ont i protesen får man nog dras med idag! Äntligen är det helg igen oxå, ser fram emot tävlingen i Hammarn imorron så det ska bli så skönt med fredasmys ikväll    Nu ska jag bare ta de lugnt å spela lite på fejjan så höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 27 oktober 2010 06:51

å kallare blir det, måste verkligen köra undan bussen snart för vinterförvaring innan den snöat över! Minus 5 grader idag, dax att fixa lite varmare i byxväg åt grabben, inte det lättaste!! Å på fötterna oxå!

"MÅSTEN" är ett ord jag icke tycker om men tyvärr så blir de fler å fler, ska försöka ta tag i ett av dom idag å de e att försöka fortsätta tömma i källaren, får jag till de så är ett STORT måste borta :o) Man hittar otroliga grejjer som man sparat på av nån konstig anledning haha! Nä nu ska jag gå å blanda mej en till kopp java så höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 26 oktober 2010 07:09

undrar jag varför jag inte kan godkänna kommentarer?? Liiite frustrerande!!!

Ja igår blev en hemmadag, inge feber men han vilade heeela dan så idag äre skola igen :o) Så glad att han "nästan" trivs med sina skolkamrater igen! Så idag blir det jobb för mej å skola för han. Nu äre frukosttajm så höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 25 oktober 2010 05:35

är det måndag igen, känns ganska skönt eftersom jag haft ganska ont i ryggen i helgen! På fredan for vi upp te Olofsson å kastade lite pil men det var bara å fara hem, ryggen pallade inte! Tur det inte var nån tävling i helgen! På lördan blev det inte många knop, trött hela dan men det var väl för värktabletterna. Men igår känndes det riktigt bra så jag donade lite med köket å rummet, blev riktigt nöjd!

Chrille gick på bio igår å han somnade!!!!! Han hade nästan 39 i feber stackarn då han kom hem, får väl se idag hur han mår då han kommer ner men jag skulle tro att vi blir hemma idag! Haha fick mej en chock när jag startade datorn, msn har ju nån uppgradering för sej å poff så var webcamen igång för å ta ett nytt foto,,,de kan jag ju tala om att det ICKE blev nå foto denna gång, men jag fick mej ett gott skratt, vem tusan e redo för kameran kl halv 6 på morron? Nä nu ska jag gör min andra kopp java så höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 21 oktober 2010 08:49

jävla less jag blev igår, ska jag vara ensam 14 timmar per dygn kan jag lika gärna bo ensam, så man slipper sitta å vänta å vänta å rycka iväg te fönstret så fort man hör en bil å hoppas! Bara för att man är nykter behöver man väl inte bli arbetsnarkoman? Å vill man ha att göra så finns det massor hemma som måste tas tag i! Måste ta mej en funderare om detta inte får ett slut, jag blir så lessen, man vill ju känna att man är delaktig i en familj, göra saker tillsammans? Känner mej hopplöst gråtmild idag, hoppas jag får vara ifred på kontoret å vräka i mej vaniljfudge haha, nää skämt åsido, nu är det kaffetajm så höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 20 oktober 2010 13:36

underbart att vandra på moln igen, gick bra på fotvården men hon tycker att jag ska beställa tid för eksemet! Sen så var jag, Jessi, mams å Ulla på valvet å åt en underbar lunch, så nu är man tebax på kontoret! Tänkte att jag ska fördriva tiden med lite spel så höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 19 oktober 2010 18:19

marscherat så blev Chrille klippt, han e så go å fiiin mitt lilla hjärtegryn! Höres hare haj!

Av Eva Huss / Kjellberg - 19 oktober 2010 17:56

dit lite färger å ett kort :o), det tar sej sa mordbrännarn haha

Just ätit middag, sitter å halvglor på lilla Jönssonligan, dom e ju helt klart bäst haha! Höres hare haj!

Presentation


Glad, dartande, gift 3-barnsmamma :o))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards