Alla inlägg den 1 november 2010

Av Eva Huss / Kjellberg - 1 november 2010 06:33

är det äntligen måndag igen, å till råga på allt så blev det oxå 1:a november, tycker tiden flyyyger iväg alldeles för fort! Helgen har varit underbar, hade fredasmys i fredas så på lördan så hade vi DR2 i Hammarstrand å vem blev 1:a på damsingeln??? Jaaa rätt de blev jag!!! Så glad, lite jobbigt att det inte uppskattas av alla men de skiter jag fullständigt i!!! Lite jobbigt var det dock igår, tur jag hade sällskap av Jessi heeela dan, vi var på Terra å hämtade mat å passade då givetvis på att spela lite så där vann man 800 :- sen när vi ätit å bjudit mams på lite kaffe å pizza så tog vi hundtrion på promenad runt elljusspåret, var så himla skönt! Jobbigt blev detta med klockomställningen oxå, var upp på toa å då trodde jag kl var 5 så jag gick ner, haha ingen av hundarna ville ut vilket jag tyckte var mycket märkligt, då jag kom in så sa Jessi att kl bara var 4 haha men då var de ju ingen mening att gå å lägga sej igen! Nu ska jag ner i tvättstugan innan jag tar min 3:dje mugg java så höres hare haj!

Presentation


Glad, dartande, gift 3-barnsmamma :o))

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards